Zarząd Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A.
w Tarnowskich Górach

ogłasza konkurs

na stanowisko

 

Kierownika Apteki Szpitalnej

 

1. Wymagane kwalifikacje i dokumenty od kandydatów: Kandydaci zgłaszający się do konkursu powinni posiadać wymagane kwalifikacje zawodowe zgodne z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku – Prawo farmaceutyczne. (Dz.U. z 2022r. poz. 2301 oraz z 2023r. poz. 605 i 650) w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy.

a)       Podanie o zatrudnienie na stanowisko objęte postepowaniem konkursowym.

b)      Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane dla zajmowanego stanowiska tj.:

·         Posiadanie co najmniej dwuletniego doświadczenia w wykonywaniu zawodu w aptece szpitalnej lub zakładowej w pełnym wymiarze czasu pracy lub równoważnik czasu pracy

·         Posiadanie tytułu specjalisty w dziedzinie farmacji szpitalnej, farmacji klinicznej lub farmacji aptecznej

·         Posiadanie rękojmi należytego pełnienia funkcji kierownika apteki

·         Posiadanie prawa wykonywania zawodu.

c)       Opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej

d)      Kopie dokumentów, o których mowa poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów

e)       Inne dokumenty w szczególności potwierdzające dorobek  i kwalifikacje zawodowe kandydata.

f)       Oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska.

g)      Kandydat zgłaszający się do konkursu składa oświadczenie, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko

 

 

2. Zakres obowiązków:
• zarządzanie codzienną działalnością apteki szpitalnej,
• nadzór nad realizacją procesów związanych z zaopatrzeniem w leki oraz preparaty medyczne,
• nadzór nad pracownią leków cytostatycznych,
• współpraca z personelem medycznym w zakresie farmakoterapii pacjentów,
• zapewnienie zgodności z przepisami prawa oraz standardami jakości, w tym nadzór nad dokumentacją apteczną,
• właściwa i zgodna z obowiązującymi przepisami realizacja recept,
• nadzór nad gospodarką lekową i nadzór nad zapasami,
• monitorowanie i wdrażanie procedur farmaceutycznych,
• zarządzanie zespołem pracowników apteki, w tym planowanie i organizowanie pracy personelu.

 

 

 

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć do dnia 18.04.2025r w Sekretariacie Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A w Tarnowskich Górach ul.Pyskowicka 41-51 do godziny 11:00, w zamkniętej kopercie. Koperta opisana jest w następujący sposób: postępowanie konkursowe  na stanowisko Kierownika Apteki Szpitalnej Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A w Tarnowskich Górach.

 

 

 

Z kandydatem na stanowisko określone powyżej zostanie nawiązany stosuek pracy lub na wniosek kandydata, umowa cywilnoprawna w wymiarze pełnego etatu.

 

 

 

O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną pionformowani indywidualnie.

 

 

 

Tarnowskie Góry, dnia 07.04.2025 r.