
Oferta pracy dla "Specjalista ds. aparatury medycznej - stanowisko administracyjne"
Zatrudnimy
Specjalistę/Inspektora ds. aparatury medycznej
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- świadczenia socjalne, w tym: dofinansowanie wczasów, kolonii, karnetów sportowych dla pracowników i ich rodzin oraz system zapomóg.
Skrócony zakres obowiązków:
- Nadzór nad sprzętem medycznym pod względem wykonywania okresowych przeglądów aparatury medycznej oraz jego walidacji,
- Prowadzenie ewidencji sprzętu medycznego,
- Załatwianie formalności administracyjnych związanych z wykonaniem przeglądów okresowych sprzętu medycznego,
- Bezpośredni kontakt z zakładami przeprowadzającymi przeglądy okresowe aparatury medycznej,
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej sprzętu (atesty, certyfikaty, walidacja),
- Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej dokonującej spisu aparatury medycznej,
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej przeglądów aparatury medycznego oraz nadzór nad wykonywaniem tych przeglądów,
- Współpraca w aktualizacji wpisów dotyczących sprzętu medycznego w poszczególnych komórkach organizacyjnych zakładu w Portalu Świadczeniodawcy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia oraz NFZ.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- znajomość aparatury medycznej i sprzętu medycznego,
- zaawansowana znajomość programu MS Office, Exel,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- rzetelność, odpowiedzialność za powierzone zadania.
Telefon kontaktowy: 603 470 855 lub 32 390 82 00 wew. 437 / 428
e-mail kontaktowy: kwachowicz@wspsa.pl
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi |
Źródło informacji: | Karolina Wachowicz |
Data utworzenia: | 2025-01-20 13:41:17 |
Wprowadził do systemu: | Piotr Wieczorek |
Data wprowadzenia: | 2025-01-20 13:41:37 |
Opublikował: | Piotr Wieczorek |
Data publikacji: | 2025-01-20 13:45:38 |
Ostatnia zmiana: | 2025-01-20 14:54:30 |
Ilość wyświetleń: | 214 |