Ogłoszenie o konkursie - Ordynator Kierownik SOR
Prezes Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach,
ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry,
ogłasza konkurs na stanowisko
Ordynatora/ Kierownika Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach.
1. Wymagane kwalifikacje kandydatów:
Kandydaci zgłaszający się do konkursu powinni posiadać wymagane kwalifikacje zawodowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 lipca 2023r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami /Dz.U. 2023, poz. 1515/ oraz zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 27 czerwca 20219 r. w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego /Dz.U.2024 poz. 336.tj. §12 ust.1/ a / §16 nie ma zastosowania/.
2. Kandydaci zgłaszający się do konkursu składają:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska objętego konkursem,
3) dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu,
4) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej, w szczególności potwierdzający wymagany staż pracy,
5) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego,
8) klauzulę informacyjną zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Załącznik nr 1),
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Miejsce oraz termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów:
Ofertę należy przesłać pocztą na adres: Wielospecjalistyczny Szpitala Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry lub złożyć w zaklejonej kopercie w Sekretariacie Szpitala /budynek administracji/ od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:25 – 12:00 w terminie do dnia 20.12.2024 r. Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego, wraz z adnotacją „Konkurs na stanowisko Ordynatora/Kierownika Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. (o terminie zgłoszenia decyduje data wpływu do Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A w Tarnowskich Górach).
Konkurs odbędzie się dnia 23.12.2024 r. o godzinie 12:00, przy ul. Pyskowickiej 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry w budynku administracji sala konferencyjna na parterze.
Z kandydatem na stanowisko określone powyżej, wybranym w drodze konkursu, zostanie nawiązany stosunek pracy albo na wniosek kandydata, umowa cywilnoprawna.
Objęcie stanowiska Ordynatora/Kierownika Szpitalnego Oddziału Ratunkowego po wygranym konkursie nastąpi po przez powołanie przez Prezesa Zarządu Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zalacznik-1-klauzula-informacyjna-do-ogloszenia SOR (20.2kB) | ||
Ogłoszenie wyników konkursu SOR Ordynator (270.1kB) |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi |
Źródło informacji: | Marta Stemerowicz |
Data utworzenia: | 2024-12-11 13:18:21 |
Wprowadził do systemu: | Piotr Wieczorek |
Data wprowadzenia: | 2024-12-11 13:18:41 |
Opublikował: | Piotr Wieczorek |
Data publikacji: | 2024-12-11 13:21:02 |
Ostatnia zmiana: | 2024-12-24 11:56:05 |
Ilość wyświetleń: | 198 |